سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کولر گازی گری

شرکت گری (GREE) یکی از برندهای تولید کننده انواع کولر گازی و اسپلیت در دنیاست که با بهره مندی از تخصص و تکنولوژی روز دنیا، در کشور چین ظهور کرده است. گری امروزه به عنوان یک شرکت چند ملیتی، با توان تولید بیش از 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی مانند انواع کولر گازی و 2 میلیون دستگاه تهویه مطبوع تجاری در سال، به جایگاه مهمی در بازارهای جهانی و مصرف کنندگان جهان دست یافته است. کولرگازی های گری در بازار تهویه مطبوع ایران نیز در انواع مختلف وجود دارند. در این مقاله به معرفی دو مورد از مدل های محبوب اسپلیت گری می پردازیم.

انواع کولر گازی گری

کولر اسپلیت های گری در ظرفیت های متنوع از 9000 تا 60000 BTU/hr و در انواع مختلف دیواری، سقفی، ایستاده و پرتابل تولید شده اند. این کولرگازی ها اغلب مجهز به کمپرسور قدرتمند روتاری هستند و از گاز مبرد R410a استفاده می کنند. قیمت کولر گازی گری بر اساس نوع، ظرفیت و مشخصات فنی آن متفاوت خواهد بود. در حال حاضر کولرهای گری از 25 تا 135 میلیون تومان قیمت دارند. یکی از مدل های پرطرفدار اسپیلت گری در ادامه شرح داده شده است.

مشخصات کولر گازی های Gree

 کولر اسپلیت‌های گری با طراحی زیبا و ساختار قدرتمند، در پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی آزمایش شده اند تا در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی، بهترین عملکرد و راندمان را به مشتریان ارائه دهند. در حال حاضر در بازار تهویه مطبوع ایران، کولرهای گازی‌ گری در انواع مدل‌های دیواری، ایستاده و پرتابل و در ظرفیت‌های مختلف از 9000 تا 60000 بی تی یو بر ساعت عرضه شده اند.

اسپلیت گری سری S4"MATIC و I"Save از جدیدترین سری های کولرگازی دیواری گری هستند. همچنین محصولات قدیمی اسپیلت گری شامل مدل‌های G"MATIC, R4"MATIC, Q2"MATIC, I COOL و... هستند که تولید و عرضه آن‌ها متوقف شده است. این محصولات در زمان خود بسیار محبوب و پرفروش بوده اند اما در حال حاضر جای خود را به مدل‌های جدیدتر داده اند. در ادامه کولر گازی 24000 گرین را معرفی می کنیم.

کولر گازی گری

کولر گازی اینورتر 18000 گری مدل  I"SAVE PLUS-P18H3

این اسپلیت با قابلیت سرمایشی و ظرفیت 18000BTU/hr، دارای کمپرسور روتاری نوع T3 می باشد. از این رو می توانید از این کولر در آب و هوای گرمسیری تا 60 درجه سانتیگراد استفاده کنید و هوای خنک و مطبوع را به محیط خود وارد کنید. این اسپیلت با تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا طراحی و ساخته شده است و تمام استانداردهای بین المللی را دارا می باشد.

برق مصرفی کولر گازی 18000 گری از نوع تک فاز 220 ولت است و عملکرد مناسبی در محیط هایی با متراژ 23 تا 34 متر مربع دارد. همچنین به دلیل بهره مندی این کولرگازی از تکنولوژی اینورتر، میزان مصرف برق آن بهینه می باشد. قیمت این دستگاه حدود 47 میلیون تومان است و دارای 5 سال گارانتی کمپرسور می باشد. برای خرید انواع کولر گازی گری حتما به مراجع معتبر مراجعه کنید و از اصالت و خدمات پس از فروش دستگاه اطمینان حاصل کنید تا خرید هوشمندی داشته باشید.

کولرگازی 24000 اینورتر گری مدل I"SAVE PLUS-P24H3

این اسپلیت از سری I"save گری است که با ظرفیت 24000 BTU/hr و قابلیت سرمایشی ارائه شده است.  این کولر گازی گری دارای کمپرسور روتاری نوع T3 است. از این رو می توانید از این کولر در آب و هوای گرمسیری تا 60 درجه سانتیگراد استفاده کنید و هوای خنک و مطبوع را به محیط خود وارد کنید. 

برق مصرفی کولر گازی 24000 گری از نوع تک فاز 220 ولت است و عملکرد مناسبی در محیط هایی با متراژ 34 تا 45 متر مربع دارد. همچنین به دلیل بهره مندی این کولرگازی از تکنولوژی اینورتر، میزان مصرف برق آن بهینه می باشد. قیمت این دستگاه حدود 52 میلیون تومان است و دارای 5 سال گارانتی کمپرسور می باشد. برای خرید انواع کولر گازی گری حتما به مراجع معتبر مراجعه کنید و از اصالت و خدمات پس از فروش دستگاه اطمینان حاصل کنید تا خرید هوشمندی داشته باشید. در صورتی که قصد خرید کولر گازی 24000 با قیمت پایین تر و بدون اینورتر را داشته باشید می توانید اقدام به خرید کولر گازی 24000 گرین کنید.