سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی برندهای محبوب کولر گازی و اسپلیت

انتخاب نوع کولر گازی مناسب بستگی به چندین عامل دارد، از جمله برند کولر گازی، اندازه و نوع فضایی که قصد دارید در آن کولر را نصب کنید، نیاز به سرمایش یا گرمایش، و بودجه شما. برای مثال، اگر فضای شما کوچک باشد، می‌توانید از کولر گازی گری با ظرفیت کمتر استفاده کنید. اگر فضای شما بزرگ باشد، می‌توانید از کولر گازی با ظرفیت بالاتر استفاده کنید. همچنین، اگر فقط به سرمایش نیاز دارید، می‌توانید از کولر گازی سرد استفاده کنید، در حالی که اگر به هم سرمایش و هم گرمایش نیاز دارید، می‌توانید از کولر گازی سرد و گرم استفاده کنید. در این میان، برندهای گری، زانتی و گرین سه نمونه از برندهای محبوب کولر گازی و اسپلیت محسوب می شوند که در ادامه مطلب به شرح کلی هر یک از آنها می پردازیم.

معرفی کولر گازی گری

کولر گازی گری در سال 1997 تحت لیسانس کشور **آمریکا** طراحی و سپس روانه بازار شد. انواع مختلفی از کولر گازی گری در بازار وجود دارد، مانند کولر گازی اسپلیت دیواری، کولر گازی پنجره‌ای، کولر گازی پرتابل و کولر گازی داکتی یا سقفی.

قیمت کولر گازی گری در بازار ایران بستگی به مدل و ظرفیت آن دارد. برای مثال، قیمت کولر گازی گری مدل اس فور ماتیک 9000 سری H حدوداً **26,000,000** تومان و قیمت کولر گازی گری مدل اس فور ماتیک 24000 سری H حدوداً **38,000,000** تومان است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌های به‌روز کولرهای گازی گری به سایت‌های فروش آنلاین مانند ایمالز و دیجی‌کالا مراجعه کنید.

معرفی کولر گازی گرین

کولر گازی گرین محصول کشور **چین** است و با استفاده از استانداردهای بین المللی و مواد با کیفیت، یکی از برندهای عالی در بین کولر گازی هاست. انواع مختلفی از کولر گازی گرین در بازار ایران وجود دارد، مانند کولر گازی اسپلیت دیواری، کولر گازی ایستاده و کولر گازی پرتابل.

معرفی کولر گازی زانتی

کولر گازی زانتی توسط یک شرکت تازه تاسیس در کشور **چین** ساخته می‌شود و هدف آن بالا بردن کیفیت اسپلیت و کولر گازی زانتی Zanetti می‌باشد. این شرکت مدل‌های مختلفی از کولر گازی زانتی را تولید کرده است که دارای قیمت مناسبی هستند. توجه کنید که قیمت کولر گازی زانتی بر اساس ظرفیت و مشخصات فنی آن متفاوت است.

انتخاب نوع کولر گازی گری مناسب بستگی به چندین عامل دارد، از جمله اندازه و نوع فضایی که قصد دارید در آن کولر را نصب کنید، نیاز به سرمایش یا گرمایش، و بودجه شما. برای مثال، اگر فضای شما کوچک باشد، می‌توانید از کولر گازی گری با ظرفیت کمتر استفاده کنید. اگر فضای شما بزرگ باشد، می‌توانید از کولر گازی با ظرفیت بالاتر استفاده کنید. همچنین، اگر فقط به سرمایش نیاز دارید، می‌توانید از کولر گازی سرد استفاده کنید، در حالی که اگر به هم سرمایش و هم گرمایش نیاز دارید، می‌توانید از کولر گازی سرد و گرم استفاده کنید.